23/05/2018

1. Baza Rajdu znajduje się w budynku Zespołu Szkół w GORĘCZYNIE, ul. Szkolna 7.

2. Miejsca parkingowe znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie Bazy Rajdu- przy budynku szkoły oraz wzdłuż ul. Sportowej, Osiedlowej, Szkolnej, Kwiatowej.. Starajmy się parkować auta w taki sposób, aby nie blokować wjazdu i wyjazdu innym uczestnikom Imprezy oraz pozostałym użytkownikom dróg. Oszacujmy czas potrzebny nam na dojazd do Goręczyna, żeby nasza podróż przebiegła spokojnie i bezpiecznie, bez niepotrzebnego pośpiechu. Z Trójmiasta należy przeznaczyć na podróż około 1h. Dojazd możliwy również koleją do stacji SŁAWKI (linia kolejowa Gdynia- Kościerzyna).

3. Niezbędne na Rajdzie: przybory do pisania, kompas, latarka/ czołówka/ lampka na rower, zmienne obuwie (do użycia w Bazie Rajdu), super humor :) Koniecznie zabierzcie ze sobą na rywalizację na trasach MOCNE OBUWIE, gdyż nawet na trasach rodzinnych możemy liczyć na bezdroża i trudniejszy teren.

4. Przez cały czas trwania Rajdu do Waszej dyspozycji przekazujemy dostęp do RAJDOWEGO BUFETU z rozgrzewającym żurkiem, przepysznymi śledzikami, herbatką z cytrynką, kawą a także ognisko z soczystymi kiełbaskami.

5. Wszelkie sprawy organizacyjne załatwisz bez trudu w Bazie Rajdu z naszymi super miłymi dziewczynami z BIURA ZAWODÓW. Pomożemy, obsłużymy, odpowiemy na Twoje pytania. Jesteśmy do Waszej dyspozycji w sobotę od godziny 10:00.

6. Czasy startu poszczególnych zawodników oraz tras podane są na stronie internetowej Rajdu (lista startowa)

7. Gdy opłata za start została już uiszczona (posiadamy przydzielony numer startowy) wystarczy przybyć do Bazy Rajdu po odbiór pakietów startowych 45-60 minut przed startem- DOTYCZY TRAS ZE STARTEM WSPÓLNYM (TRAS DZIENNYCH). W przypadku tras nocnych potwierdzamy swoją obecność 15 minut przed startem.

8. KTO JESZCZE CHĘTNY NA RAJD- i chciałby zapisać się w dniu Imprezy- powinien przybyć do Bazy Rajdu minimum godzinę przed planowanym startem. WARTO JEDNAKŻE PRZED PRZYBYCIEM DO BAZY DOKONAĆ REJESTRACJI NA STRONIE INTERNETOWEJ RAJDU. Ułatwi to obsługę Uczestników przez Zespół Rajdu.

9. I bawimy się NA CAŁEGO! Po to tutaj jesteśmy ;)